Вход|Регистрация
Вход|Регистрация
Запомнить:
Регистрация
Меню сайта
Новости
Форум
Загрузки
Статьи
Галерея
О нас
Ссылки
VK group
STEAM group
Youtube Channel
Discord Server
Half-Life Inside
Combine Overwiki
Cut Content Wiki
VCC Discord Server
LeakNet
Valve Archive
Поиск
Вход
Регистрация
Switch language
English
Russian
Главная
/
International | Valve Cut Content (other games)
/
Counter Strike
/
What are the WADs used for each map in the CS:CZ TRS beta?
What are the WADs used for each map in the CS:CZ TRS beta?
В теме
В разделе
По форуму
Google
Страницы:
1
0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.
StevenIsJustHere
i dunno what to choose for my pfp so uhhh
Citizen
Сообщений: 4
03 Мая 2021, 13:33:14
What are the WADs used for each map in the CS:CZ TRS beta?
03 Мая 2021, 13:33:14
Newbie here, and i'm asking that, what WADs each map use in the CSCZ TRS beta?
And this, i mean by what map uses textures from what WAD?
(and im probably gonna convert one of the maps into a gmod map, idk, havent done a map in ages)
.. / . .- - / .- -. - ... / ..-. --- .-. / .- / .-.. .. ...- .. -. --. / .- -. -.. / .. ..-. / -.-- --- ..- / .- .-. . / .- -. / .- -. - / -.-- --- ..- / -... . - - . .-. / .-. ..- -.
mderntlking
This forum needs to be less strict at messages
Citizen
Сообщений: 9
01 Июл 2021, 22:16:30
Re: What are the WADs used for each map in the CS:CZ TRS beta?
Ответ #1:
01 Июл 2021, 22:16:30
Open console, enter "developer 2" command. Then you should be able to see the textures the map loads in the game (in the console).
Страницы:
1