Вход|Регистрация
Вход|Регистрация
Запомнить:
Регистрация
Меню сайта
Новости
Форум
Загрузки
Статьи
Галерея
О нас
Ссылки
VK group
STEAM group
Youtube Channel
Discord Server
Half-Life Inside
Combine Overwiki
Cut Content Wiki
VCC Discord Server
LeakNet
Valve Archive
Поиск
Вход
Регистрация
Switch language
English
Russian
Главная
/
International | Half-Life 2 Beta Modding
/
Maps and mapping
/
Strange anomaly in hammer++
Strange anomaly in hammer++
В теме
В разделе
По форуму
Google
Страницы:
1
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
lockyblock75
the man who likes gmod and hl2
Citizen
Сообщений: 10
20 Янв 2024, 21:54:19
Strange anomaly in hammer++
20 Янв 2024, 21:54:19
I was making a test map until i saw the BRICKBAT weapon????
it does not function or appear
i'd love some to restore it in hl2!
(this is really weird, theres weapon_striderbuster too? weird.)
can someone give me the hl:s alpha? i cant get it
WHO LIKES HL2 BETA?? ME!!
MegaMan1904
True Citizen
Сообщений: 125
20 Янв 2024, 22:01:14
Re: Strange anomaly in hammer++
Ответ #1:
20 Янв 2024, 22:01:14
look, its not anomaly
brickbat isnt in retail code, its remnants is in halflife2.fgd. This file shows hammer what entitys it suppose to view and what model give IN HAMMER ONLY (i think). so yea its basicaly a remnant and nothing else.
Страницы:
1