Вход|Регистрация
Вход|Регистрация
Запомнить:
Регистрация
Меню сайта
Новости
Форум
Загрузки
Статьи
Галерея
О нас
Ссылки
VK group
STEAM group
Youtube Channel
Discord Server
Half-Life Inside
Combine Overwiki
Cut Content Wiki
VCC Discord Server
LeakNet
Valve Archive
Поиск
Вход
Регистрация
Switch language
English
Russian
Главная
/
International | Half-Life Series Cut Content General Discussion
/
Half-Life 1
/
Unused geometry in Alpha 0.52
Unused geometry in Alpha 0.52
В теме
В разделе
По форуму
Google
Страницы:
1
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
hlstuff
Citizen
Сообщений: 5
24 Мар 2023, 14:41:34
Unused geometry in Alpha 0.52
24 Мар 2023, 14:41:34
Silodemo has an untextured room(BLACK texture) under a tentacle monster.
I believe it is the same room as shown on the screenshot:
https://valvearchive.com/archive/Half-Life/Half-Life/Screenshots/C1a4%20-%20Blast%20Pit/RESERVOI.BMP
Can someone apply textures to it?
Toasttf
Сообщений: 89
24 Мар 2023, 22:42:29
Re: Unused geometry in Alpha 0.52
Ответ #1:
24 Мар 2023, 22:42:29
Very nice find!
I'll try to use/find some decompilations and see what I can do.
hlstuff
Citizen
Сообщений: 5
25 Мар 2023, 10:05:55
Re: Unused geometry in Alpha 0.52
Ответ #2:
25 Мар 2023, 10:05:55
It seems someone in the mapping topic already found it and applied texture:
https://hl2-beta.ru/index.php?topic=28093.msg28337#msg28337
Страницы:
1